Backpacken Azie - Reisverslagen van Nina van Tuikwerd - WaarBenJij.nu Backpacken Azie - Reisverslagen van Nina van Tuikwerd - WaarBenJij.nu
Backpacken Azie

Whieeehoee, 14 januari vertrek ik voor 3,5 maand naar Azie !!
Eerst ga ik 2 maanden met Noah door Indonesie reizen, en daarna ga ik nog 6 weken met Nena en Pien naar Cambodja en Vietnam

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

Bromo disaster, Ijen hel,dolfijnen spotten en Bali

25 Januari 2014

HELLOO mister were are you??

16 Januari 2014

stres voor vertrek.. !
Nina

Whieeehoee, 14 januari vertrek ik voor 3,5 maand naar Azie !! Eerst ga ik 2 maanden met Noah door Indonesie reizen, en daarna ga ik nog 6 weken met Nena en Pien naar Cambodja en Vietnam

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2778

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 28 April 2015

Backpacken Azie

Landen bezocht: